piątek, 28 czerwca 2013

Słowem wstępu



Witam wszystkich, którzy nudząc się niemiłosiernie postanowili skorzystać z tego niesamowitego medium jakim jest internet i przypadkiem natrafili na mojego bloga. Oczywiście witam również tych, którzy otworzyli tę stronę z premedytacją chcąc przeczytać moją własną wersję historii Dracona i Hermiony. 

"The Story Of Us" to historia Hermiony Granger i Draco Malfoya oraz ich przyjaciół. W mojej wersji ostateczna bitwa z Voldemortem oraz jego armią miała miejsce, kiedy Wielka Trójka uczęszczała do szóstej klasy. Teraz wszyscy powrócili do Hogwartu, aby skończyć szkołę. Ponieważ nie mogłam się pogodzić się  ze śmiercią pewnych postaci w oryginalnej wersji postanowiłam oszczędzić kilka osób takich jak Fred czy Dumbledore. 

Wiem doskonale, kiedy dzieje się akcja książki, jednak na potrzeby opowiadania byłam zmuszona przenieść trochę wydarzenia w czasie. Zatem akcja mojej historii dzieje się w czasach obecnych. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie. 

Nie pozostaje mi zatem nic innego jak zaprosić was do czytania!
Enjoy! 

AnnMari

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz