sobota, 3 sierpnia 2013

„Absurdem jest dzielić ludzi na dobrych lub złych. Ludzie są albo czarujący, albo nudni.”

Moi Kochani!
Mam dla Was taki mały prezencik w postaci zdjęć bohaterów mojej historii. Od razu mówię, że mój Blaise wygląda inaczej niż ten filmowy. Tamten jakoś nie pasuje do mojej wersji dla tego wstawiłam zdjęcie osoby, którą zawsze sobie wyobrażałam pisząc jego dialogi. Mam nadzieję, że nie będziecie nim zawiedzeni ;)
Post ze specjalna dedykacją dla Avad ki, która zrujnowała na chwilę mój obraz Kai'a :D
Podziękowania wędrują do Carinio i Gochy za pomoc w wybieraniu zdjęć. Uwielbiam Was dziewczyny! :*

Patrzcie i komentujcie. Jestem ciekawa czy wyobrażaliście sobie ich podobnie.
Całusy i uściski!
AnnMari

Hermiona Granger


Draco Malfoy


Blaise Zabini



Chanle Morison


Kai Lockwood 

              

Daniel Willson


Emma Turner

Rose Halle

Ginny Weasley 

Ron Weasley

Harry Potter

PS Cytat z tytułu- Oscar Waild

5 komentarzy:

  1. Przynajmniej teraz nie będę sobie wyobrażała Kai'a jako murzyna xD

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo... jaki Kai jest słodki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. No Blaise przystojniak :)) Kai zresztą też :)

    Zapraszam na nowy rozdział na http://biglove-dramione.blogspot.com/

    Buziaki;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę inaczej wyobrażałam sb Daniela... Bardziej jako takiego... wesołego... Ale taki też jest całkiem, całkiem...

    OdpowiedzUsuń