niedziela, 14 lipca 2013

Liebster Blog Award

Cześć wszystkim!
Kolejny rozdział pojawi się pod koniec tygodnia tak jak obiecałam, a w tak zwanym międzyczasie zostałam nominowana do Liebster Blog Award! Gorące podziękowania za nominację kieruję do Pisarki Mel z bloga http://melblack-i-jej-milosc.blogspot.com/ :)


Czym jest Liebster Blog Award?

Liebster Blog Award pozwala zyskać więcej obserwatorów i rozgłosić bloga tym osobą, które prowadzą go sumiennie i ciekawie. Nominowanym zostaje się przez innego bloggera/rki. Osoby, które zostały nominowane, na początku muszą odpowiedzieć na 11 pytań, zadanych po nominacji, po czym wybrać 11 blogów, które chcą rozgłosić, a następnie zadać 11 własnych pytań. 
Uwaga! Zasadą jest, iż nie wolno nominować tego bloga, który nominował ciebie!

Pytania jakie otrzymałam i odpowiedzi:

1.Twoje największe marzenie?
Mam wiele marzeń, ale jeśli chodzi o to największe to nie jestem pewna. Zawsze marzyłam o tym aby móc wydać moją własną serią książek. Od niedawna marzę również o podróży do Japonii. 

2.Czy masz osobę której wiesz że możesz powiedzieć wszystko a nawet zadzwonić o pierwszej w nocy mając pewność że cię nie odrzuci?
Tak, mam taką osobę. Mam nawet nadzieję, że więcej niż jedną :)

3. Jaki mniej-więcej jest twój charakter?
Trudno mi odpowiedzieć na to pytanie. Myślę, że jestem pozytywnie zakręconą osobą, momentami spontaniczną i czasami złośliwą. Nie wiem co jeszcze mogę powiedzieć o moim charakterze. 

4.Twoja ulubiona książka?
Nie mam jednej ulubionej książki i nigdy nie miałam. Oczywiście wielbię "Harrego Pottera", ale jest mnóstwo innych wspaniałych książek, które mogę czytać nieskończoną ilość razy i nigdy mi się nie znudzą.

5.Co sądzisz o wojnie?A szczególnie książkach o wojnie?
Interesuje się historią więc wiem, że wojny chociaż straszne potrafią przynieść tez korzyści np w postaci różnych wynalazków. Z drugiej strony wojny to przede wszystkim ból, strach i cierpienie. Mam nadzieję, ze nigdy nie będę żyła w czasach wojny. Co do książek wojennych. Lubię fantastykę, a akcja wielu powieści z tego gatunku dzieje się w czasie wojen więc lubię coś takiego. Nie przepadam natomiast za książkami z podłożem historycznym, których akcja dzieje się np w czasie II WŚ. 

6.Czy jest osoba z poza twojej rodziny którą darzysz uczuciem?
Powiem krótko- tak :)

7.Kim chcesz zostać w przyszłości?
Chciałabym być albo pisarką albo prawnikiem. 

8.Możesz spełnić jedno życzenie. Czego sobie życzysz?
To pytanie zwaliło mnie z nóg. Nie potrafię na nie odpowiedzieć, przepraszam. Jest zbyt wiele takich rzeczy aby wybrać jedną.

9.Twój ulubiony sport?
Nie przepadam za sportem. Jeśli to się liczy to bardzo lubię tańczyć. 

10.Twój ideał?
Ideał czego? Faceta? Hmmm... Draco Malfoy :D

11.Jaka jest rzecz którą kochasz najbardziej na świecie?
Rzecz? Mam takie trzy- mój laptop, pamiętnik i moje cieplutkie łóżeczko ;)

A oto moje pytania:
1. Jakiej muzyki najbardziej lubisz słuchać?
2. Wolisz książkę czy film?
3. Gdzie chciałabyś/chciałbyś spędzić wymarzone wakacje?
4. Jaką cechę najbardziej cenisz w ludziach?
5. Co skłoniło Cię do pisania bloga?
6. Co sądzisz o portalach społecznościowych?
7. Jaka jest Twoja ulubiona postać z "Harrego Pottera"?
8. Rower czy samochód?
9. Wolisz oglądać film w kinie czy w domu?
10. Czy w Twoim życiu jest osoba, której możesz bezgranicznie zaufać i powiedzieć jej wszystko?
11. Wolisz koty czy psy? Uzasadnij. 

Nominowane blogi:

Pozdrawiam
AnnMari

PS Wybaczcie, nie wiem co się dzieje z tym tłem. Postaram się to później naprawić.

2 komentarze:

  1. zakochałam się w Twoim blogu i opowiadnaiu ^^
    proszę pisz jak najczęsciej :D
    dodaje Cię do czytanych i zapraszam do siebie na : http://wspomnienia-smierciozercy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, zostałaś nominowana do THE VERSATILE BLOGGER AWARD, więcej informacji tutaj - http://jestes-miloscia-moja.blogspot.com/p/the-versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń